äkta vänner tack

Vissa förstår visst inte men jag är inte falsk? Jag är inte det. Jag snackar inte skit om de som jag gillar. Jag gör det om de jag inte känner och folk jag har nått emot, det är sant. Men tro inte att jag snackar bullshit. Jag vet vem det e som kommer ta åt sig men jag menar seriöst till alla. Bara för att måna är så betyder det inte att alla är så. Jag tycker jag är en ganska bra vän - eller jag försöker iallafall det är väl det som e viktigast? Jag bryr mig om folk och hjälper gärna till. När man blir dissad för att vissa andra är coolare före äkta vara.. hur e det man tänker då? Man fattar om man vill ha populära kompisar men jag är så trött på allt det. Höll man inte på med sånt i 5an? Lixom, sluta. Typ när det är en som bestämmer allt och alla andra bara följer efter och låter "ledaren" säga åt en att göra massa saker. Så fegt! Jag vill komma bort från det där, vara liten och aldrig behöva växa upp.

Nu ska jag kanske byta skola till vinterlovet och jag måste bestämma mig idag! Därför ska jag prata med päronen. Det är skit svårt för jag vet inte hur det är i Kvarnberga, tänk om jag ångrar mig och trivdes bättre där jag går nu? Eller så kanske jag går kvar och sen blir allt skit.. Men hela livet är väl så? Det går inte att få som man vill. Lycka kommer lycka går.









Kommentarer
Postat av: :)

ärligt talat tror jag faktist det är "bättre" i kungis, i kvarnberga blir nästan alla mobbade, tro det eller ej, ni 7or har väll inte märkt det än, men vänta bara. du kommer inte kunna vara dig själv i den skolan, så många klasser av samma. ett råd, gå kvar, jag skulle gärna kunna hjälpa dig i kungis ;)

2009-12-15 @ 17:58:35
Postat av: kristin

Ja du jag ska gå kvar :) har vi bestämt. Hjälpa hur då? Och vem är du? haha ;)

2009-12-15 @ 18:21:39
Postat av: :)

härligt, haha vettefan, en i nia maybe ,9

2009-12-16 @ 16:10:41
Postat av: krist

jahajaha :)

2009-12-17 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0