ååh låt mig vara ifred tack

Hejhejhej :) nu ska jag slå in lite presenter till Viggo och Oliver. Vi typ firar "julafton" nu eller dom får massa presenter iallafall, men vet tjänar det till när dom aldrig blir nöjda? Jaja.

Yes imorgon ska jag träffa Sofie. Kanske redan har berättat det? Mohaha jag fick smällare också så vi får gå ut och smälla imorgon natt ;) fast får väl bara vara på tomten.. Haha det spelar ingen roll faktiskt, har ju typ inga grannar eller hus i närheten. Nu måste jag bara lyssna på musik känner jag innan jag får ett hysteriskt anfall!
P U S S & K R A M


Kommentarer
Postat av: jossan

nu r du med i veckans blogg gumman<3

2009-12-30 @ 18:12:11
URL: http://jjosefinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0